Bienvenido al Blog de la Setmana del Mar


El presente blog será la herramienta de trabajo entre organizadores y participantes. Esperamos que todos los que estáis a punto de embarcaros en esta aventura colaboréis para mantener y mejorar la actividad participando de forma muy activa a través de este medio de comunicación.

jueves, 12 de enero de 2012

La Mascota ORE de Guillem de Montgri 5ºA lidera el Consurso





Definitivamente serán 12 los grupos que participaran en la Setmana del Mar, encabezados en esta ocasión por la mascota ORE del 5ºA de Guillem de Montgrí. El limitado nº de alumnos de algúno de los grupos seleccionados nos ha permitido dar la oportunidad a dos mas y así poder compensar algo mas vuestro esfuerzo. lamentablemente hay grupos que se han quedado fuera pero como recompensa al esfuerzo tendréis la oportunidad con "Un día la Mar".
El jurado finalizado el fallo ha considerado proponer que para la próxima edición se retoquen las bases de forma que entren mas colegios por selección y menos por sorteo, para de alguna forma premiar mas la creatividad que la fortuna del sorteo.
Los trabajos estarán expuestos al público a partir de hoy hasta el 27 de Enero en el Aula del Area Esportiva del CNSA con horario de 09:30 a 14:00 y de 16:30 a 19:00

Gracias a todos.

Planificación Asistencia
Resumen Puntuación

6 comentarios:

  1. Enhorabona a tothom pel seu esforç i dedicació!!!

    ResponderEliminar
  2. Enhorabona als participants i als guanyadors, de ben segur serà una experiència apassionant¡¡¡¡¡

    ResponderEliminar
  3. Els alumnes han gaudit molt preparant la mascota i han posat tota la seva il·lusió en ella. Estam molt contents!

    ResponderEliminar
  4. Bon dia!

    No se per quin motiu no surt el meu comentari, que si sortia la setmana passada, sobre que guillem de mongrí sempre guanya, pot ser no agradi aquest comentari?
    Quan escrius una opinió a baix surt "Danos tu opinión, nos ayuda a mejorar". Eliminant una opinió trob que no aneu pel millor camí.
    Trob que no he dit res que no sigui veritat, quant no ha guanyat o participat guillem de mongri a la setmana de la mar?
    Es a conseqüència d'alguna cosa que no sabem i voleu amagar? (el fet de treure el comentari)
    És molest el comentari?
    Ara en treure el meu comentari pot ser hi ha alguna evidència de que no tot és clar i transparent.

    Gràcies, ara confiar en el CNSA no és fàcil!

    Enhorabona Guillem de mongrí!!!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. El jurat compost per 11 membres han decidit que la mascota ORE de GUillem sigui el guanyador del concurs d´accès d´aquesta XVII edició. El acta y puntuación son completament públics i et convidem a que les pugues consultar. De fet està publicada al blog. Que Guillem sigui el guanyador es frut de la casualitat. No obstant es un cole que sempre ha demostrat molt interés en l´activitat i en la elaboració del treball. Aprofite l´ocasió per a animarte a que ens fages arribar una proposta de com faries le basses i sorteig per a participar en l´activitat.

      Gracies per el comentari.

      E.Mas (Dtor. Setmana del Mar)

      Eliminar

Danos tu opinión, nos ayuda a mejorar.